REGULAMIN SKLEPU

Serwis vover.pl prowadzony jest przez Vover z siedzibą w Poznaniu 61-251, os.Orła Białego 47/19, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji

o Działalności Gospodarczej  NIP: 7822253765, REGON 302024544 (dalej: „Sprzedający”).

 

Słowniczek:

Serwis – serwis internetowy, dostępny pod adresem internetowym vover.pl

Salon – detaliczny punkt sprzedaży prowadzony pod adresem Vover os.Orła Białego 75, 61-251 Poznań,

Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna

nieposiadająca osobowości prawnej ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca z Serwisu;

Produkty – produkty i usługi dostępne w asortymencie Serwisu, w tym w szczególności gadżety ze zdjęciem, itp.;

Podmiot realizujący płatność – zewnętrzny w stosunku do firmy podmiot, pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu

bankowego lub płatności kartą płatniczą.

Centrum Wsparcia Klienta –  biuro obsługi Klienta dostępne przez formularz kontaktowy za pośrednictwem sieci Internet pod adresem  

http://vover.pl/index.php?controller=contact

§ 1

Postanowienia ogólne

 1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Serwisu, składania zamówień na Produkty, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży

Produktów, dostarczania i odbioru przez Klienta  zamówionych Produktów, uprawnień Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od

umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

2. Do korzystania z Serwisu, w tym przeglądania asortymentu Serwisu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędny jest:

a) komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera;

b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

3. Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem.

4. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Serwisu,

w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Serwisu lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o

charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie Serwisu do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie

spamu, prowadzenie na stronach internetowych Serwisu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp., zamieszczanie w

Serwisie zdjęć pornograficznych, propagujących faszyzm, nazizm, komunizm, przemoc, obrażających uczucia religijne itp.

5. Sprzedający w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w

funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Serwisu z infrastrukturą

techniczną Klienta.

6. Przeglądanie asortymentu Serwisu nie wymaga rejestracji. Samodzielne składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w

asortymencie Serwisu wymaga zarejestrowania się zgodnie z postanowieniami § 2 regulaminu.

7. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Podmiotów realizujący płatność zgodnie z

dostępnymi formami płatności w Serwisie. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu

PayU Spółka Akcyjna zarejestrowana jest przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr

0000274399. Spółka posiada NIP 779-23-08-495 i kapitał zakładowy w wysokości 4 000 000,00 PLN - w całości opłacony.

§ 2

Rejestracja

 

1. W celu rejestracji w Serwisie (założenia konta Klienta) należy wypełnić formularz rejestracji podając swój adres e-mail i imię i nazwisko,

zaakceptować regulamin Serwisu oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie przez firmę danych osobowych w zakresie niezbędnym do nawiązania,

ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz do realizacji zamówień Klienta.

2. Rejestracja w Serwisie, jak również korzystanie z funkcjonalności Serwisu, są nieodpłatne.

3. W celu usunięcia konta Klienta z Serwisu należy wysłać wiadomość elektroniczną z prośbą o usunięcie konta za pośrednictwem Centrum

Wsparcia Klienta z adresu poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowanego w Serwisie.

 

§ 3

Zasady korzystania z Serwisu

 

1. Logowanie do Serwisu odbywa się przy użyciu adresu e-mail podanego w formularzu rejestracyjnym oraz hasła, o którym mowa w § 2 powyżej.

Dane podane przy rejestracji konta Klienta oraz hasło mogą zostać zmienione po zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka „Twoje konto”,

„Twoje dane”).

2. Klient, który zarejestrował konto, może korzystać ze wszystkich dostępnych funkcjonalności Serwisu, w tym w szczególności składać

zamówienia na produkty oraz zamieszczać zdjęcia w Serwisie , które nie naruszają powszechnie obowiązujących przepisów prawa, praw osób

trzecich, w tym praw na dobrach niematerialnych osób trzecich, dóbr osobistych osób trzecich oraz zasad współżycia społecznego. W serwisie

mogą być zamieszczane jedynie zdjęcia w formacie JPG.

3. Klient w momencie zamieszczenia danego zdjęcia w Serwisie:

a) oświadcza, iż władny jest zamieścić dane zdjęcie w Serwisie,

b) oświadcza, iż dane zdjęcie nie narusza powszechnie obowiązujących przepisów prawa, praw osób trzecich, w tym praw na dobrach

niematerialnych osób trzecich (w szczególności autorskich praw majątkowych i osobistych), dóbr osobistych osób trzecich (w tym w

szczególności wizerunku), ani zasad współżycia społecznego;

c) zamieszczając dane zdjęcie w Serwisie udziela Sprzedającemu nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na korzystanie przez

sprzedającego z powyższego zdjęcia w działalności Serwisu, w tym w szczególności na utrzymywanie go w zasobach systemu informatycznego

sprzedającego. Klientowi z tytułu udzielenia sprzedającemu powyższej licencji nie przysługuje jakiekolwiek wynagrodzenie;

d) na wypadek jakichkolwiek roszczeń osób trzecich dotyczących zdjęcia zamieszczonego przez Klienta w Serwisie, Klient zobowiązuje się do

naprawienia szkody poniesionej przez Sprzedającego  z tego tytułu w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, a także do

przystąpienia do postępowania sądowego lub pozasądowego po stronie sprzedającego na pierwsze wezwanie Sprzedającego.

4. Każdy obraz po jego załadowaniu jest niedostępny dla osób trzecich. Zmiana ustawień dostępności obrazu możliwa jest na koncie Klienta

5. Sprzedawca uprawniony jest do zablokowania konta Klienta, jeżeli jego działanie w ramach Serwisu naruszy powszechnie obowiązujące

przepisy prawa, prawa osób trzecich (w tym w szczególności prawa na dobrach niematerialnych), dobra osobiste osób trzecich, zasady

współżycia społecznego lub postanowienia niniejszego regulaminu. O zamiarze zablokowania konta Klienta Klient zostanie powiadomiony na

adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany w Serwisie. Zablokowanie konta oznacza rozwiązanie umowy z Klientem o świadczenie

usług drogą elektronicznej w trybie natychmiastowym.

6. Sprzedawca uprawniony jest do usuwania z Serwisu zdjęć sprzecznych z prawem, naruszających prawa osób trzecich, dobra osobiste,

zasady współżycia społecznego lub postanowienia niniejszego regulaminu. O zamiarze usunięcia zdjęć zamieszczonych przez Klienta Klient

zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany w Serwisie.

7. Sprzedający podejmuje starania, aby zdjęcia dostępne były w Serwisie przez co najmniej 1 miesięc od dnia ich zamieszczenia. Klient

przyjmuje jednak do wiadomości, iż Serwis nie stanowi narzędzia do utrwalania i przechowywania zdjęć, a zamieszczanie zdjęć w Serwisie ma

na celu umożliwienie zamówienia Produktów, a nie ich przechowywanie. Firma nie gwarantuje, iż zamieszczone przez Klienta zdjęcia w

powyższym okresie będą stale dostępne na stronach internetowych Serwisu i w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi

odpowiedzialności za ich utratę przez Klienta. Z powyższych względów Sprzedający zaleca wykonywanie przez Klientów kopii zapasowych

zdjęć i przechowywanie ich na odrębnych od Serwisu nośnikach pamięci.

8. Zdjęcia, które nie zostały zamieszczone przez Klienta w ramach Serwisu, po wykonaniu przez firmę zamówienia są usuwane z Serwisu

(przestają być dostępne dla Klienta w ramach Serwisu).

9. Sprzedający, stosownie do powszechnie obowiązujących przepisów prawa, nie ma obowiązku sprawdzania zdjęć zamieszczonych przez

Klientów w Serwisie. W przypadku gdy którykolwiek ze zdjęć zamieszczonych w Serwisie narusza powszechnie obowiązujące przepisy prawa,

prawa osób trzecich, zasady współżycia społecznego lub regulamin, należy poinformować o tym Sprzedawcę za pośrednictwem Centrum

Wsparcia Klienta wskazując adres internetowy, pod którym w Serwisie dostępny jest zawierający dane zdjęcie, oraz informując, na czym polega

naruszenie. W przypadku gdy dane zdjęcie naruszać będzie powszechnie obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich, zasady

współżycia społecznego lub regulamin, Sprzedający niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tego zdjęcia osobom trzecim.

10. Wszelkie nieprawidłowości w działaniu Serwisu mogą być zgłaszane Sprzedającemu za pośrednictwem Centrum Wsparcia Klienta.

Reklamacje dotyczące Produktów mogą być zgłaszane stosownie do postanowień § 9 regulaminu.

11. Zgłoszenia, o których mowa w ust. 10 niniejszego paragrafu, będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.

12. Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy:

a) loginu (adresu e-mail) i hasła do swojego konta w Serwisie. W granicach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa

odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z posługiwaniem się loginem i hasłem do danego konta w Serwisie jest Klient, przy czym hasło

stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Klienta;  

b) danych umożliwiających odbiór zamówienia opłaconego z góry w Siedzibie firmy. W granicach wynikających z powszechnie obowiązujących

przepisów prawa firma nie ponoszą odpowiedzialności za wydanie zamówienia osobom, które przedstawiły dane umożliwiające odbiór

zamówienia z Siedziby firmy. Przekazanie powyższych danych jest równoznaczne z udzieleniem zgody na wydanie zamówienia w Siedziby firmy

osobie, która powyższe dane posiada.

 

§ 4

Informacja o Produktach

 

1. Informacje o Produktach dostępnych w asortymencie Serwisu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu

cywilnego.

2. Ceny Produktów wskazane na stronach Serwisu:

a) zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;

b) nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia Produktu do Klienta i podawane są przy wyborze sposobu

dostawy Produktu przez Klienta. Całkowity koszt zamówienia (tj. cena Produktów wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku przed

złożeniem zamówienia przez Klienta.

3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania

wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia

złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

 

§ 5

Warunki realizacji zamówienia

 

1. Klient może składać zamówienia na Produkty przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.

2. W celu złożenia zamówienia należy:

a) zalogować się na konto Klienta w Serwisie;

b) wybrać Produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Zamów” (lub równoznaczny);

c) wybrać zdjęcie w ramach Serwisu lub dodać zdjęcie z urządzenia końcowego Klienta (np. komputera) lub wpisać adres internetowy zdjęcia

(url), które ma być przedmiotem zamówienia;

d) wybrać opcje dotyczące zamówienia spośród dostępnych opcji,

e) wybrać sposób dostawy

f) wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Produktu ( w przypadku dostawy kurierem lub pocztą polską), a

także numer telefonu, pod którym Firma może skontaktować się z Klientem w sprawach związanych z zamówieniem.

g) wpisać dane do faktury, jeżeli Klientowi ma zostać wystawiona faktura VAT;

h) potwierdzić zamówienie przyciskiem: „Zamawiam i płacę” (w przypadku wyboru płatności z góry opłacić zamówienie w jednym z dostępnych

sposobów płatności).

3. Przedmiot zamówienia może być dostarczony Klientowi – w zależności od jego wyboru:

a) na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu (kurierem lub pocztą);

b) do wskazanego przez Klienta w zamówieniu Siedzibie firmy – w takim przypadku odbiór przedmiotu zamówienia następuje w Siedzibie firmy.

4. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedającemu  oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego Produktu.

5. Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w koncie Klienta zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez

Sprzedającego zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana

zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest

oświadczeniem Firmy o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 4 powyżej.

6. Sprzdedający zastrzega sobie prawo ograniczenia sposobów dostawy oraz form płatności w odniesieniu do danych Produktów, kategorii

produktowych lub ilości zamawianych Produktów.

7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobów dostawy oraz form płatności w stosunku do Klienta, który:

a) co najmniej dwukrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia dostarczanego za pośrednictwem Poczty Polskiej, płatnego przy odbiorze, w

terminie 14 dni od dnia dostarczenia go do właściwej placówki Poczty Polskiej;

b) co najmniej jednokrotne nie odebrał przedmiotu zamówienia przesłanego przesyłką kurierską.

7. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Klienta w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedający poinformuje

Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer

wskazany przez Klienta, w terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

8. Sprzedający może kontaktować się z Klientem na podany przez niego numer telefonu lub adres poczty elektronicznej także:

a) celem telefonicznego potwierdzenia zamówienia gdy wartość zamówienia wynosić będzie co najmniej 500 zł (pięćset złotych);

b) w pozostałym sprawach wymagających kontaktu z Klientem, w tym w szczególności gdy  jakość zdjęcia lub jego format uniemożliwia

prawidłowe wykonanie zamówienia.

9. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Sprzedający może zaproponować Klientowi:

a) anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Sprzedający będzie zwolniona z obowiązku realizacji

zamówienia);

b) anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta

zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym Sprzedający będzie zwolniona z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie);

c) podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w

pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wysłanie składających się na zamówienie Produktów zostanie

dokonane w kilku odrębnych przesyłkach, zaś Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem zamówienia na kilka

wysyłek).

10. W przypadku gdy Klient nie wybierze żadnego ze sposobów realizacji zamówienia w sytuacji, o której mowa w ust. 10 niniejszego paragrafu

(w tym również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nie leżących po stronie Sprzedającego), Sprzedający

dostarczy Klientowi Produkty, co do których zamówienie może być zrealizowane w terminie, w pozostałym zakresie zamówienie zostanie

anulowane, o czym Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej wskazany w koncie Klienta. Klient może odstąpić od umowy w

zakresie, w jakim została zrealizowana, na zasadach określonych w § 11 regulaminu.

11. W przypadku gdy Klient nie podejmie żadnej decyzji w sytuacji, o której mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu (w tym również w przypadku

braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedającego), Sprzedający może anulować zamówienie

w całości.

12. W przypadku anulowania zamówienia w sytuacji wskazanej w ust. 11-12 niniejszego paragrafu, jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została

dokonana z góry, Sprzedający zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (lub jej części w przypadku realizacji zamówienia w części) zgodnie z

powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Zasady zwrotu należności zostały szczegółowo opisane w § 12 regulaminu.

13. W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub

opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.

 

§ 6

Anulowanie zamówienia przez Klienta

 

1. Anulowanie zamówienia przez Klienta możliwe jest wyłącznie w sytuacji, gdy Klient jako sposób zapłaty wybrał płatność z góry i nie dokonał

jeszcze opłaty (w takim przypadku anulowanie zamówienia możliwe jest do momentu dokonania przez Klienta opłaty).

2. Zamówienie realizowane jest niezwłocznie po potwierdzeniu jego przyjęcia (gdy Klient wybrał sposób płatności przy odbiorze) lub

niezwłocznie po otrzymaniu przez Firmę potwierdzenia dokonania płatności przez Klienta (gdy Klient wybrał płatność z góry). Ze względu

specyfikę Produktów (każdy Produkt posiada właściwości określone przez Klienta w zamówieniu) nie jest możliwe anulowanie zamówienia po

rozpoczęciu jego realizacji.

3. W przypadkach określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu anulowanie zamówienia można dokonać w Serwisie (zakładka „Twoje konto”) lub

kontaktując się z Centrum Wsparcia Klienta.

4. W sytuacji, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, Klient otrzyma potwierdzenie anulowania zamówienia na adres poczty

elektronicznej wskazany przez Klienta w procesie składania zamówienia.

 

§ 7

Formy płatności i rozpoczęcie realizacji zamówienia

 

1. Produkt może być dostarczony jedynie na terenie Polski, za który zapłaty można dokonać:

a) Siedzibie firmy – gotówką

b) przed odbiorem Produktu lub dostarczeniem go przez Pocztę Polską lub firmę kurierską (płatność z góry) - przelewem bankowym lub kartą

płatniczą w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych w  danym momencie przez Sprzedawcę.

2. Klient nie ma możliwości zapłacić zamówienia przy odbiorze. Forma płatności może być uzależniona od rodzaju Produktu i/lub miejsca

odbioru zamówienia.

3. W celu skorzystania z kodu rabatowego albo kuponu zakupów grupowych, należy posiadany kod rabatowy albo kupon zakupów grupowych

wpisać w odpowiednie pole podczas składania zamówienia.

 

§ 8

Czas realizacji zamówień

 

1. Na stronie internetowej Serwisu przedstawiającej dany Produkt zamieszczana jest informacja o liczbie dni roboczych tj. dni tygodnia od

poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia.

Powyższa informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania przedmiotu zamówienia do

Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W przypadku braku informacji o terminie nadania przesyłki z przedmiotem

zamówienia, zamówienie realizowane jest w terminie 14 dni roboczych.

2. Na terenie Polski przedmiot zamówienia może być dostarczony za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej pod wskazany przez

Klienta adres lub  w siedzibie firmy

3. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub brak dostawy

z powodu podania przez Klienta nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.

 

§ 9

Warunki reklamacji

 

1. Sprzedający jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest

niezgodność dostarczonych produktów z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego

produktu przez Firmę.  

2. Sprzedający w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego

postępowania.

3. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę Klient powinien dostarczyć  reklamowany Produkt wraz z dowodem zakupu tego Produktu

od Sprzedawcy i opisem reklamacji (wzór dokumentu reklamacji znajduje się na stronie vover.pl ).

4. Reklamacja może być złożona:

a) w siedzibie firmy,

b) listownie (paczka ekonomiczna) na adres sprzedającego.

5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sprzedający niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę

usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z

obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sprzedający zwróci

należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

6. Klient nabywający Produkt w celu związanym bezpośrednio z jego działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący

konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność

Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Sprzedający za nabycie danego

Produktu.

7. W przypadku gdy reklamacja Klienta okaże się uzasadniona, Sprzedający niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad , przy czym

ze względu na specyfikę Produktów warunkiem wymiany Produktu na wolny od wad jest dostępność zdjęcia będącego elementem Produktu w

albumie w ramach konta Klienta lub dostarczenie Sprzedającemu zdjęcia w sposób wskazany w § 5 ust. 2 lit c) regulaminu. W przypadku braku

powyższego zdjęcia oraz braku możliwości jego dostarczenia w sposób wskazany w zdaniu poprzedzającym, Sprzedający zwróci Klientowi

wartość Produktu stosownie do postanowień § 12 regulaminu.

 

§ 10

Warunki gwarancji

1. Produkty sprzedawane przez Sprzedającego mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora

2. W przypadku Produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować Produkt posiadający wady:

a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje Produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu

udzielającego gwarancji), a Sprzedający może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się

bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedającego;

b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do

postanowień § 9 regulaminu.

 

§ 11

Odstąpienie od umowy  

1.  Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Serwisie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub

zawodową (konsument) może odstąpić od umowy sprzedaży Produktu zakupionego w Serwisie w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez

podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 4 poniżej. Bieg terminu do odstąpieniu od umowy

rozpoczyna się:

a) od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania Produktu),

b) od daty otrzymania przez konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach.

2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja  2014 r. o

prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827):  

1)      o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed

rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2)      w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca

zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy to w szczególności odbitek zdjęć, Produktów, na których zamieszczane są zdjęcia

na życzenie Klienta, Produktów przygotowanym na wymiar zgodnie z zamówieniem Klienta itp.);

3)      w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można

zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

3. Odstąpienie od umowy zgodnie z ust. 1 powyżej wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej . W takim

przypadku Klient zobowiązany jest do zwrotu Sprzedającemu Produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter

Produktu, a także jej cechy i funkcjonowanie. Sprzedający zwróci Klientowi uiszczoną przez Klienta należność zgodnie z postanowieniami § 12

regulaminu.

4. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Klient. Jednocześnie Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie

wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter Produktu, jego

cechy lub funkcjonowanie.

5. Klient, który odstąpił od umowy ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedającemu, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od

umowy. Klient może zwrócić przedmiot zamówienia w całości lub części:

a) w Siedzibie firmy– podczas odbioru przesyłki;

b) po odebraniu przesyłki w Siedzibie firmy  lub dostarczonej Pocztą Polską lub kurierem lub – w przypadku Produktów odebranych w Siedzibie

firmy

6. Sprzedający nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

§ 12

Zwrot należności Klientom

1. Sprzedający dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:

a) anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego

realizacją (w sytuacji, o której mowa w § 5 ust. 11 regulaminu);

b) zwrotu Produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej;

c) zwrotu Produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało odebrane w Siedzibie firmy i było uprzednio opłacone z góry;

d) uznania reklamacji i braku możliwości wymiany Produktu, usunięcia wady Produktu lub obniżenia ceny;

e) odstąpienia od umowy przez Sprzedajcego w sytuacjach określonych w niniejszym regulaminie, gdy zamówienie opłacone było przez Klienta

z góry.

2. W przypadku zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do

chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi

wcześniej.

3.Sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Klienta jeśli zamówienie było opłacone:

a) z góry za pomocą przelewu lub karty płatniczej;

b) przy odbiorze u kuriera lub na poczcie.

4. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub

opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Spółce numeru

rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Sprzdającemu takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać

danych umożliwiających dokonanie zwrotu. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za

brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub

błędnego numeru rachunku bankowego.

5. W przypadku gdy zwrot Produktów (odstąpienie od umowy) lub złożenie reklamacji nastąpi w Siedzibie firmy, a zamówienie:

a) zostało opłacone przy odbiorze – zwrot należności nastąpi w Siedzibie firmy;

b) zostało opłacone z góry – zwrot należności nastąpi zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym paragrafie w ust. 3 i 4.

6. W przypadku gdy Klient dokonał płatności za zamówienie z nienależącego do niego rachunku bankowego, karty płatniczej, zwrot nastąpi

bezpośrednio na rzecz posiadacza tego rachunku bankowego, karty płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Sprzedającego,

zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym paragrafie.

 

§ 13

Promocje

1. Na stronach Serwisu mogą znajdować się informacje o promocjach (zwanych dalej „Promocjami”). Promocje dzielą się na:

a) promocje produktowe – obniżające cenę produktu zgodnie z rabatem kwotowym lub procentowym, określonym każdorazowo na stronie

Produktu;

b) promocje wartościowe - obniżające cenę zamówienia zawierającego produkty objęte promocją o rabat kwotowy lub procentowy określony

każdorazowo po dodaniu Produktów do koszyka i spełnieniu szczegółowych warunków promocji umieszczonych na stronie Promocji lub w

newsletterze;

c) pakiety promocyjne - przy zakupie określonej ilości dowolnych produktów objętych Promocją Klient otrzymuje rabat kwotowy lub procentowy

na najtańszy produkt. Promocja obejmuje wszystkie produkty znajdujące się na stronie Promocji;

d) zestawy promocyjne - przy zakupie (wyłącznie na stronie produktowej) zestawu promocyjnego, składającego się przynajmniej z dwóch

produktów zamieszczonych w boxie promocyjnym, Klient otrzymuje rabat na wszystkie produkty wchodzące w skład zestawu z wyjątkiem

najdroższego z nich.

2. Promocja może być uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania zamówienia.

3. Promocji nie można łączyć z innymi promocjami Serwisu, chyba że regulamin danej promocji będzie stanowił inaczej.

4. Po złożeniu zamówienia zawierającego pakiet lub zestaw promocyjny nie ma możliwości jego podziału.

5. Pakiety i zestawy promocyjne mogą być dostarczone Klientowi, jeżeli wszystkie Produkty wchodzące w ich skład zostaną skompletowane.

6. W przypadku braku któregokolwiek z Produktów wchodzącego w skład zamówionego pakietu lub zestawu promocyjnego, Sprzedający

poinformuje o tym Klienta poprzez wysłanie informacji na adres email wskazany w zamówieniu.

7. W przypadku sprzeczności z innymi postanowieniami regulaminu zastosowanie mają postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie.

 

§ 14

Dane osobowe

1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedającego danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta w

Serwisie oraz w procesie korzystania z Serwisu, w tym  dokonywania zakupów w Serwisie. Podanie danych osobowych przez Klienta jest

dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez Firmę danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez Sprzedającego

usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w Serwisie.

2. Dane osobowe przetwarzane są przez Sprzedającego, tj. Vover z siedzibą w Poznaniu 61-251, os.Orła Białego 47/19

 

3. Sprzedający przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zawierania z Klientem i wykonywania umów

sprzedaży Produktów, a w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody, o której mowa w § 15 regulaminu, również w celach marketingowych, w tym

w szczególności w celu przesyłania Klientowi informacji handlowych drogą elektroniczną.

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub

usuwane po zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka „Twoje konto”).

5. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.

6. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej Serwisu poświęconej

polityce prywatności.

 

§ 15

Newsletter

1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie

odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie późniejszym w zakładce „Twoje konto”. W przypadku wyrażenia takiej zgody,

Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny (Newsletter) Serwisu, a także inne

informacje handlowe wysyłane przez Spółkę w swoim imieniu i na zlecenie osób trzecich.

2. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola w

zakładce „Twoje konto” lub za pośrednictwem Centrum Wsparcia Klienta.

 

§ 16

Postanowienia końcowe

 

1. Informacje o produktach zamieszczone na stronach Serwisu stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

2. Dostępność informacji o Produktach na stronach Serwisu nie oznacza dostępności tych Produktów i możliwości realizacji zamówienia.

3. Sprzedający dokłada wszelkich starań by świadczone usługi w ramach Serwisu były na najwyższym poziomie, jednakże Sprzedający nie

wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Serwisu w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu,

wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Serwisu.

4. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów

serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez

oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

5. Indywidualne ustawienia komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją Produktu na komputerze Klienta a rzeczywistym

wyglądem Produktu (kolor, proporcje itp.). Klientowi, o którym mowa w § 11 ust. 1 regulaminu, przysługuje uprawnienie do odstąpienia od

umowy zgodnie z postanowieniami § 11 regulaminu.

6. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy

Ustawy z dnia 30 maja  2014 r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827)..

7. Klient akceptując niniejszy regulamin zgadza się na zbieranie i udostępnianie Sprzedającemu statystyk swojej obecności i aktywności w

Serwisie. Dane są zbierane automatycznie i mogą zostać wykorzystane do analizy aktywności Klientów.

8. W celach statystycznych  oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Serwis korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na

urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. cookies).

Klient może w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy

jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookie może spowodować utrudnienia w korzystaniu z Serwisu. Korzystanie przez Klienta z

przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookie na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie

powyższych plików na tym urządzeniu Klienta. Więcej informacji  w tym zakresie znajduje się w Polityce Prywatności.

9. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana

regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedającego, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie

Serwisu zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według

dotychczasowych postanowień regulaminu.